Oferta biura rachunkowego MBM Office
Księgi rachunkowe
- tworzenie Planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy. Wspólnie uzgadniamy i doradzamy wariant rachunku zysków i strat w zależności od potrzeb informacyjnych i zarządczych firmy. Istnieje również możliwość dostosowania planu kont do celów kontrolingowych. Analizując działalność firmy proponujemy jak najlepsze warianty rozwiązań, usprawniające procesy informacyjne i decyzyjne
- tworzenie polityki rachunkowości
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- dekretacja dokumentów
- zestawienie obrotów i sald
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań kwartalnych, miesięcznych
- sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego
- reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
- archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy
Podatkowe księgi przychodów i rozchodów
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR
- prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży vat
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- sporządzenie zeznania rocznego
- przygotowywanie bilansówM
- reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS
- archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy
Kadry i płace
1. Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników
- prowadzenie akt osobowych
- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne)
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników
- prowadzenie ewidencji czasu pracy
- sporządzanie harmonogramów czasu pracy
- sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin wynagradzania, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych)
- akta pracownicze przechowujemy w siedzibie firmy
2. Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę
- sporządzenie listy płac
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy
3. Dokumentacja umów-zleceń i umów o dzieło
- prowadzenie ewidencji podatkowej zleceniobiorców
- przygotowywanie umów zleceń / o dzieło
- sporządzenie listy płac umów-zleceń / o dzieło
- sporządzenie deklaracji podatkowych
- listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy
4. Prowadzenie dokumentacji ZUS
- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
- sporządzanie deklaracji ZUS
- prowadzenie dokumentacji zasiłkowej (zasiłek chorobowy, macierzyński, opiekuńczy)
- przygotowywanie raportów RMUA za okresy miesięczne
- wszelkie dokumenty do ZUS przekazujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem własnego podpisu elektronicznego
Dane teleadresowe
Biuro:
ul. B. Chrobrego 28,
31-428 Kraków
Telefon:
12 294 12 31
665 850 231
665 850 727
Email:
Bierzemy pełną odpowiedzialność za efekty naszej pracy.
Każdy ze wspólników posiada polisę ubiezpieczenia OC na sumę gwarancyjną 10 tys EUR.